Inter Cars Katalog školení MARKETING PRO AUTOSERVISY

MARKETING PRO AUTOSERVISY

Délka trvání: 1 DEN
Jestliže hledáte cestu, která zvýší objem tržeb vašeho servisu, pak vám tento kurz přinese řadu
cenných podnětů. Kurz je zaměřen na posílení vlastních obchodních aktivit servisu ve stále
náročnějším konkurenčním prostředí. Naučíte se naplánovat a realizovat vlastní servisní akci.

 Trh poprodejních služeb v České republice 
Trh prodeje servisní práce - fakta, čísla, trendy
Trh prodeje náhradních dílů a příslušenství - fakta, čísla, trendy
 Ukazatele tržní výkonnosti vašeho servisu
Tržní potenciál servisu v regionu
Penetrace servisu, značky, segmentu vozidel
 Jak aktivně pracovat se stávajícími zákazníky
Jak zpracovávat a využívat informace o stávajících zákaznících (systém IC Office)
Zvýšení počtu návštěv a zvýšení tržeb na zakázku v servisu
 Jak vyhledat, oslovit a přilákat nové zákazníky
Možnosti a využití regionální reklamy a podpory prodeje 
Propagační komunikační materiály a spolupráce s Inter Cars
Segmentace regionálního trhu a možnosti vyhledávání nových zákazníků
 Sestavení plánu prodejní akce autoservisu
Plánování servisní akce (tržeb, nákladů, kapacit, reklamy a podpory prodeje)
Kontrola a sledování průběhu akce