MARKETING PRO AUTOSERVISY
cenných podnětů. Kurz je zaměřen na posílení vlastních obchodních aktivit servisu ve stále
náročnějším konkurenčním prostředí. Naučíte se naplánovat a realizovat vlastní servisní akci.
Trh poprodejních služeb v České republice
Trh prodeje servisní práce - fakta, čísla, trendy
Trh prodeje náhradních dílů a příslušenství - fakta, čísla, trendy
Ukazatele tržní výkonnosti vašeho servisu
Tržní potenciál servisu v regionu
Penetrace servisu, značky, segmentu vozidel
Jak aktivně pracovat se stávajícími zákazníky
Jak zpracovávat a využívat informace o stávajících zákaznících (systém IC Office)
Zvýšení počtu návštěv a zvýšení tržeb na zakázku v servisu
Jak vyhledat, oslovit a přilákat nové zákazníky
Možnosti a využití regionální reklamy a podpory prodeje
Propagační komunikační materiály a spolupráce s Inter Cars
Segmentace regionálního trhu a možnosti vyhledávání nových zákazníků
Sestavení plánu prodejní akce autoservisu
Plánování servisní akce (tržeb, nákladů, kapacit, reklamy a podpory prodeje)
Kontrola a sledování průběhu akce