JAK ZLEPŠIT VÝKON A EFEKTIVITU DÍLNY
Metodika řízení dílny servisních služeb, založená na evidenci a
sledování pracovních časů, tržeb a marží. Procvičí si hledání cest k postupnému zlepšování ukazatelů
výkonu a efektivity dílny.
Kalkulace hodinových sazeb, odstupňovaných podle nákladů,
Hlavní ukazatele výkonu, efektivity a kvality dílny i prodeje náhradních dílů
Opakování a prohloubení kurzu „Provozně ekonomické řízení autoservisu“
Opatření, vedoucí ke zlepšení dílenských ukazatelů
Faktory vlivu a opatření ke zlepšení u klíčových dílenských ukazatelů
Směrná čísla a tipy ke zlepšení pro malé, střední a velké servisy
Jaké hodinové sazby pokryjí významné náklady a investice do rozvoje dílny
Režijní hodinová sazba
Minimální hodinová sazba pro zákazníky
Hodinová sazba, zajišťující zisk a rozvoj autoservisu
Jak zvýšit tržby dílny
Zvýšení tržeb vlivem vyšší hodinové sazby
Zvýšení tržeb díky 1 zakázce denně navíc
Zvýšení tržeb vlivem aktivního příjmu a důsledné fakturaci
Zvýšení tržeb díky omezení slev na práci
Zvýšení tržeb vlivem růstu stupně výkonnosti
Zvýšení tržeb díky novým technologií