Castrol uzavřel partnerství s Renaultem!

Castrol uzavřel partnerství s Renaultem!

Divize Renault Sport Racing a společnost Castrol oznámily vznik nového partnerství, v rámci kterého bude program závodní účasti zákazníků (customer racing) tohoto francouzského výrobce po nejbližších pět roků zásobován oleji, provozními kapalinami a mazivy od mezinárodní energetické skupiny BP.

Společnosti Castrol a Renault Sport Racing stvrdili tuto dohodu ohledně závodní účasti zákazníků v rámci akce, která se konala 27. ledna v Atelieru Renault na pařížském Champs-Élysées.

Tato dlouhodobá technická a obchodní spolupráce, která je uzavřena do roku 2024, dává veškerým závodním aktivitám zákazníků Renault Sport Racing přístup k jedinečným zkušenostem společnosti Castrol, špičkovým technologiím a vysoce výkonným mazivům.

Pro Castrol bude největším přínosem výrazná expozice značky v kategoriích, které Renault Sport Racing propaguje; patří mezi ně soutěže Clio Cup France, Clio Trophy France a Formula Renault Eurocup, stejně jako i Clio Cup Italia, Spain, UK a Central Europe.

Logo společnosti Castrol se objeví na různých komunikačních platformách v různých kategoriích, na vybavení zaměstnanců Renault Sport Racing a také na soutěžících vozech a na závodním oblečení řidičů a posádky. Castrol bude také výrazně viditelný na závodní dráze u většiny setkání Formula Renault Eurocup.

V širším měřítku je pak tato dohoda odrazem globální strategie skupiny Renault, jejíž partnerství se společností Castrol bylo od první spolupráce ve Formuli 1 roku 2017 významně posíleno.

Jako oficiální dodavatel maziv technického střediska v Enstone a provozní základny motoristického sportu v Viry-Châtillon podporuje Castrol také tým Renault F1 přímo na závodní dráze. Skupina Renault si rovněž zvolila Castrol jako globálního partnera pro dodávky motorových olejů a maziv pro následný trh, takže zákazníci společnosti Renault a její zastoupení mohou využívat to nejlepší z obou značek a posouvají technologické hranice na závodní dráze, na výstavách i na silnicích. Oba subjekty také spolupracují na vývoji pokročilých řešení pro mobilitu a na výzkumu příležitostí pro budoucnost, aby se tak mohli chopit nadcházejících výzev na tomto rychle se rozvíjejícím trhu.

Díky této nové dohodě Renault Sport Racing a Castrol posílí své obchodní a marketingové propojení a jejich dosavadní sítě se tak ocitnou v užší spolupráci při závodní účasti zákazníků, kde vystupuje motoristický sport v roli komunikačního nástroje pro oslovení širšího okruhu diváků.

 

„S potěšením stavíme na našem strategickém partnerství se společností Renault a dále ji rozšiřujeme o spolupráci s divizí Customer Racing Series. Díky programu Renault Customer Racing můžeme současně ukázat výkonnost a možnosti standardní produkční technologie maziv Castrol i vozidel Renault. Vysoce výkonnou technologii maziv dneška tak v programu Renault Sport Racing nabízíme zákazníkům skupiny Renault, a to prostřednictvím našeho partnerství pro doplňování maziv v následném prodeji a prostřednictvím společně brandované řady exkluzivních mazivových produktů, které jsou k dispozici v zastoupeních společnosti Renault. Těšíme se společně na vzrušující budoucnost.“

BEN RUSSELL, Castrol Senior Global Account Director

 

„Je nám neobyčejným potěšením, že můžeme zahájit tuto novou kapitolu v našich vztazích se společností Castrol. Firma Castrol má ve svém oboru vedoucí postavení a rovněž má bohaté dědictví historie motoristického sportu i feeder sérií. Partnerství tohoto rozsahu a délky podtrhuje naši touhu psát společnou historii právě v době, kdy se chystá představit veřejnosti nové Clio. Zároveň ukazuje atraktivitu našich závodních aktivit zákazníků v očích předních hráčů sportu i průmyslu. Jsme hrdí, že se můžeme opírat o partnera s takovým renomé a takovými zkušenostmi a těšíme se, jak se naše týmy společně chopí nových výzev a vznikajících příležitostí.“

CYRIL ABITEBOUL, generální ředitel Renault Sport Racing